onsdag 16. desember 2009

Det føles godt å gjøre noe bra for engangs skyld..


I går var det juleavslutning på folkehøyskolen vår, Bjerkely, og det eneste som eg føler kan være verdt å nevne her må være det at alle fikk utdelt forskjellige priser for merkverdige kjennetrekk som hadde gjort et "inntrykk" på resten av elevene.

Husker desverre isje alle de forskjellige prisene men det blir vel for gale om eg isje klarer å nevne noen få ihvertfall, Torunn fikk prisen for årets macfantast, Isabell fik tildelt prisen for årets Disney-freak, Lene fikk årets desperate, Martin for prisen for årets tornerose, Nok fikk årets valuta, Marie fikk årets deltids elev, Eddie ble årets one-man-band og Henrik fikk årets konfirmant.

Eg derimot fikk tildelt prisen for årets vest.. Forventer en del juling ifra folket hjemme når eg kommer snikende hjem med den prisen.. Hadde litt lyst å få Årets Bergenser, men men..


Ellers er det isje så mye spesielt som foregår her på skolen, har merket til min utrolige fortvilelse at no som vi snart er ferdig for dette halvåret så har mennesker begynt å falle død om rundt meg jo nærmere vi kommer til juleferien. Motivasjonen har dratt sin kos og folket har blitt særdeles slappere enn til vanlig, dette gjelder meg selv også, noe som er skuffende med tanke på at vi klarer å gå glipp at de få siste timene og få en syk bulk på fraværet vårt når vi har bare har en liten stund før vi får en lang periode med "velfortjent" ferie.


Åja, ka e det eg har gjort i dag som e så bra?

Eg klarte å stå opp idag.. helt på eget initiativ.. fuck yeah..

Rob, signing out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar