lørdag 12. desember 2009

En lørdag som faktisk fungerer som en ordinær lørdag..


Isje spesielt mye å blogge om, da dette e mitt første innlegg på min egen blogg.
Det har vel kansje noe med at det er lørdag i dag og den første lørdagen hittil på Bjerkely (folkehøyskolen som eg går på) der vi har hatt hundre prosent fri til å gjøre akkurat ka vi vil.

Annet enn dette lille fenomenet har eg isje så alt for mye å skrive om,
dagen i dag blir en nokså slapp dag, kjøkkenet lager pannekaker til middag, eg farer vel avsted for å se alt i fra en til flere filmer på bønnerommet med vår trofaste prosjektor og avslutter dagen med en tur til handlesenteret på Flisa for å handle den siste maten vi trenger får vi alle sammen reiser tilbake til våre hjemtrakter, noe som betyr for meg et etterlengtet gjensyn med kjære Bergen. <3

Rob, over and out.

Dagen bilde:

4 kommentarer:

  1. Du har en blogg! og har herma etter bloggnavnet mitt:O Men det er lov, for du har en blogg nå, hurra! Skal du på Flisa etterpå, altså? plass i bilen til meg?:P det var en staselig kommentar, vel:P
    Jeg kommenterte først!:D

    SvarSlett
  2. Det var bare et så utrolig bra bloggnavn, ble nesten bare nødt til å herme etter det, kansje det hadde noe med at det var så "blatantly obvious" xD
    *dance*
    Har isje funnet noe som kan kjøre ennå, men vi skal nok kunne få plass til deg også skal du se :P
    Gratz! xD

    SvarSlett
  3. Ok, greit. GREIT. Koffor i svarte helvete blander du sammen dialekt og bokmål når du skriver? Isje for å være en "hater" liksom, but cut that shit out son.
    Hey hey, spot the hypocrite.

    Åja, og forresten: Fuck deg.

    SvarSlett
  4. Vent, vent, VENT! Mamma?
    Eg vetsje, it just happens, son. But fine, if it's such a great importance to your wellbeing, I'll at least pretend like I care and say that I'll make an effort to correct my mistakes, saget.

    Glad i deg og, mmmmrgh! >;]

    SvarSlett